Új bejegyzések

September 19, 2019

Please reload

Archív bejegyzések

Please reload

Szükség van esküvőszervezőre?

September 22, 2019

Ahogyan a címből is kitaláltátok, a mostani blog témája az esküvőszervező létjogosultsága lesz. Kell-e, szükség van-e rá? Megkérdeztük Mászáros Évit, aki az év egyik leghangulatosabb esküvőjét vezényelte le, Ő hogyan vélekedik a témáról.

 

Krisztián: Mik a fő feladataid Évi, egy szervezés alatt?

 

- Általában a párok már úgy keresnek fel, hogy megvan a helyszín, amit kiválasztottak, így ahhoz keresek nekik megfelelő szolgáltatókat.

- Személyesen találkozunk, amikor elmesélik, hogy hogyan találkoztak, mióta vannak együtt és milyen elképzeléseik vannak az esküvővel kapcsolatban - itt eldöntik, hogy szimpatikus vagyok-e nekik annyira, hogy el tudják képzelni azt, hogy én szervezzem és / vagy koordináljam az esküvőjüket.

- Ennek alapján:

 

-          esküvői szolgáltatókat ajánlok a meglévő adatbázisunkból

-          egyéb szolgáltatókat keresek fel igényeik szerint

-          megrendelem a szolgáltatásokat

-          kapcsolatot tartok a szolgáltatókkal (telefonon, e-mailben)

-          megszervezem a találkozókat a szolgáltatókkal

-          leszervezem a helyszínbejárásokat, amennyiben még nincsen meg a helyszín

-          intézem a szállásfoglalásokat

-          elkísérem a menyasszonyt a ruhapróbára, amennyiben ezt szeretné

-          megtervezem és megírom a forgatókönyvet

-          jelen vagyok az esküvőn - amennyiben ezt a csomagomat választják. és összehangolom a szolgáltatók munkáját aznap

 

Azzal, hogy mi, szervezők ott vagyunk az előkészületeknél és a Nagy Napon, idővel ajándékozzuk meg  a párt. Lehetőséget adunk nekik arra, hogy az esküvőjük napját tényleg FŐHŐS-ként éljék meg és arra emlékezzenek majd vissza, hogy minden gördülékenyen ment és önfeledten élték meg a pillanatokat. Levesszük a vállukról a szervezéssel és lebonyolítással járó terheket, de ez nem jelenti azt, hogy elvesszük a menyasszonyoktól a szervezéssel járó örömöket, hiszen tudjuk, hogy vannak menyasszonyok, akik nagyon szeretnek ezzel foglalkozni. Segítő kezet nyújtunk :)

 

 Fotó: Suba Ákos

 

Krisztián: Milyen gyakran találkozók párjaiddal a szervezés időszaka alatt?

 

A párokkal megbeszélés szerint találkozunk: általában 3-4 alkalom elég szokott lenni az egyeztetésekre, hiszen telefonon folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, plusz a szolgáltatói megbeszélések, amelyeken részt veszünk.

 

Krisztián: Ha definiálni kellene a legegyszerűbb, és a legnehezebb esküvőszervezői feladataidat, akkor mik lennének azok?

 

Lehet, hogy furcsán hangzik, de a legegyszerűbb feladat számomra a forgatókönyv megírása, hiszen jó tanárom van a testvérem személyében :) - Mészáros Máté táncoktató és ceremóniamester, aki 3 éve tanít minden apró részletre az esküvőkkel kapcsolatban. Tőle tudom, hogy milyen fontos a forgatókönyv megírásakor a pár igényeit és a szolgáltatók kéréseit figyelembe venni és összehangolni.

 

A legnehezebb feladat  és egyben a legnagyobb kihívás a nagy napon felmerülő hirtelen adódó problémák megoldása úgy, hogy abból a pár és a násznép semmit se vegyen észre :) És ilyen minden alakalommal adódik! :D

 

Krisztián: Mi az a gyakori hiba amit a párok elkövetnek, vagy elkövetnének, ha Te nem lennél velük?

 

A tapasztalatom az, hogy sokan nem szeretik, vagy sajnálják a pénzt az esküvőszervezőkre, mert ezt, vagy azt hallottak. (sok a rossz, negatív példa a szervezőkkel kapcsolatban - sajnos!)

Úgy gondolják, hogy majd ők megszervezik, mert az nem olyan nehéz... Aztán esküvő előtt pár hónappal, felkeresnek, hogy segítsek, mert kifutnak az időből és még sok minden hátra van. Innen szép nyerni, szoktam mondani magamban! A nehéz ebben az, hogy ilyenkor már nagyon sok esküvői szolgáltató le van foglalva, így nem sok válogatási lehetőségü(n)k van.

 

A másik hiba , hogy nem megfelelően válogatják össze az esküvői szolgáltatókat - erről sajnos sokat tudnék mesélni 

 

A harmadik: sajnos elfelejtik, hogy az esküvő egy rendezvény, aminek kell, hogy legyen egy felelőse (pl.: esküvőszervező, vagy ceremóniamester)! Ha nincs, akkor megvan a veszélye, hogy szétesnek az események, mert nincsen, aki összefogja és koordinálja a szereplőit: a szolgáltatókat (3-12 fő között) plusz a násznépet, ami sok esetben 100 fő felett van!

 

A negyedik: nem írnak forgatókönyvet: itt arra gondolok, hogy ha minden szolgáltató tudja, hogy mikor, mi a feladata és mi lesz a következő programpont, akkor sokkal nagyobb az esélye annak, hogy az esküvő tökéletesen sikerül, nagyobb fennakadások nélkül!

 

Krisztián: Hol találhatnad meg Téged, ha személyesen is meg szeretnének ismerni? 

 

Velem személyesen az esküvő kiállításokon találkozhatnak a párok - október utolsó hétvégéjén a Hungexpo-n is kint leszünk!

Valamint a facebook-on is megtalálható vagyok: a "Szervezés Szeretettel" oldalon! :) 

 

Köszönjük szépen Évi az infókat, bízunk benne, hogy ezzel segítettünk picit a házasulandó pároknak, hisz jó eséllyel mindenkinek ez lesz az első esküvője! :)

 

 

Please reload

ceremóniamester

ceremóniamester

szertartásvezető

szertartásvezető

Please reload

Kollégák akikkel szívesen dolgozunk

Please reload

Legfrissebb bejegyzések

Ahol elérsz minket:

             +36 20 444 99 99

             info@nagynapotok.hu

 

             1183 Budapest, Gyömrői út 89.

               Online Vállalkozói Irodaház

               

                Vélemények

Lap tetejére

© 2020 by NAGYnapotok.hu - Cinematográfia

Esküvői videó készítés I Profi DSLR technológia

Szelfigép I Szelfi automata bérlés I PhotoBooth

Instax bérlés I Polaroid kölcsönzés

60162999_582742275561610_569368768301288
Veress_Attila_Esküvő_DJ.png

Adatvédelmi nyilatkozat

  • Instagram - Grey Circle
  • Vimeo - Grey Circle
  • Grey Facebook Icon
  • Grey YouTube Icon